מחקרים על קונפליקטים בסביבה הארגונית מעידים על כך כי:

  • 85% מהעובדים בכל הרמות חווים סוג של קונפליקט או סכסוך כלשהו בסביבת עבודתם.
  • כ-42% מזמן הניהול מוקדש לפתרון סכסוכים וקונפליקטים בעבודה.
  • ארגון מפסיד כ- 60 יום בתפוקת עובד על קונפליקטים.
  •  בשל ירידה משמעותית בתפוקת העובדים עקב קונפליקטים, נאלץ הארגון להשקיע משאבים נוספים.

קונפליקטים בסביבת העבודה הינם שכיחים ביותר ורובינו נאלצים להתמודד איתם. חלק מהקונפליקטים מעומעמים, על חלקם מדלגים, על חלק מבליגים אך לא ניתן להתעלם מהם באופן מוחלט. בכל תחום באשר הוא, קונפליקטים מהווים גורם לחץ מהגבוהים שיש ואין ספק כי הם משבשים את שגרת העבודה ומעכירים את האווירה.

מהו גישור ארגוני?

גישור ארגוני מטרתו להבין את הסיבות למתח ולקונפליקט וממה הוא נובע, הבנת הצרכים העומדים מאחורי כל צד ויצירת ערוצי תקשורת פוריים המאפשרים:

• הבנת כל צד והיבטיו לגבי הקונפליקט
• הבנת הצרכים של כל צד
• פתרונות גישור תוך הבנת הצורך בהמשך מערכת היחסים בין הצדדים
• מעצים עובדים ומנהלים
• פותח ומאפשר את הבנת וניתוח המצב וכיצד ניתן למנועו בעתיד
• משיב את השגרה והעבודה תוך הבנה טובה יותר את סביבת העבודה והאנשים בה
• חוסך זמן ומשאבים לארגון

באמצעות הליך גישורי ארגוני, ניתן להוביל ולסייע בפתרון הקונפליקט בין העובדים, בדרג זהה אן אחר המקדמים את כל הארגון ליצירת תקשורת טובה יותר וסביבת עבודה יעילה ונעימה יותר עבור כולם.

מוזמנים לעמוד הבלוג שלי:
My-Gishur/Blog

X